Volgers

zaterdag 17 januari 2015

Foto camera kaart.

Goedemorgen allemaal,

Vandaag kan ik mijn foto camera kaart laten zien want de jarige job, waarvoor deze kaart gemaakt is, heeft de kaart al op zijn deurmat gehad.

Voor het patroon heb ik de Dutch Doobadoo shape art mal camera gebruikt, super geweldig patronen zijn het toch van Dutch Doobadoo.

Omdat ik de kaart voor een man ging maken moest ik even door mijn digi stempels lopen en wat zie ik "een sexy vrouw".
Ik wilde niet de hele stempel gebruiken dus bedacht ik om foto momenten ervan te gaan gebruiken, toepasselijk wel bij de camara kaart.




Op de binnenkaart heb ik nog 2 foto opnames verwerkt en natuurlijk de geweldige mal van Joy Crafts Happy Birthday gebruikt boven aan de binnenkaart. 

Voor de afwerking, de kaart was nog wat kaal aan de voorkant, heb ik nog een champagne glas van Marianne Design gebruikt en kleine bloemetjes verwerkt.

Vandaag zeg ik trots, mijn mannenkaart is geslaagd. 

Ik wens iedereen een fijn weekend toe en tot snel.

Liefs Bianca.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.