Volgers

woensdag 14 januari 2015

Gewone kaart.

Hallo allemaal,

Wat is er nou lekkerder dan op een regenachtige vrije dag, want dat was het best wel vandaag, bezig te zijn met je hobby.

Een gewone kaart in oud roze gemaakt.




Als basis heb ik de Dutch Doobadoo Shape art ornament vierkant gebruikt.
De randen heb ik met bruine stempelinkt oud gemaakt.
Als design papier heb ik een lichtere kleur dan de basis gebruikt, hierbij ook weer de randen met bruine stempelinkt oud gemaakt.
De stempels zijn van Magnolia, zowel voor de achtergrond gebruikt als voor Tilda.
Tilda is niet gemaskerd, ik heb haar los op het blad gezet.
De stempels heb ik ingekleurd met Spectrum Noir markers.
Daarna de mallen van Marianne Design gebruikt voor de bloemen, strik, hartje en de bladeren zijn gemaakt met de mal van Leane Creatief.
Ik heb alles nog bewerkt met bruine stempelinkt om het oud te maken.

Was weer een heerlijke creatieve vrije middag.

Liefs Bianca.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.