Volgers

zaterdag 23 mei 2015

Bakker Tilda.

Voor de challenge

http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/2015/05/time-for-magnolia-challenge-92-birthday.html

en

http://magnolia-for-ever.blogspot.nl/2015/05/design-team-call-and-challenge-10.html

en

http://paradiseofmagnolia.blogspot.nl/2015/05/challenge-14-your-favorite-color-team-2.html

heb ik vandaag aan een nieuwe kaart gemaakt.



De kaart is eigelijk een tag, deze tag heb ik met de DDBD mal gemaakt, alleen heb ik de tag op zijn zij gelegd.

Uit de Magnolia collectie special moments 2013 heb ik Piping Tilda gebruikt, ik zeg gewoon
Bakker Tilda, kijk is wat een heerlijke taart Tilda heeft gemaakt.



Deze taart heb ik gemaakt met de mallen uit Magnolia Doohickey volume 5.

Wat is het toch heerlijk om met mijn favorite kleur te werken.

Op de kaart heb ik ook de cadeautjes rand gebruikt, de harten tag en de bloemen uit de Magnolia Doohickey volume 5.



Dit is mijn kaart in zijn geheel.

Gezellig dat je langs kwam op mijn blog.

Berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen en wie weet mag ik jou als mijn nieuwe volger welkom heten, dat zou pas super zijn.

Ik wens iedereen nog een fijne zaterdag avond en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

2 opmerkingen:

  1. Die ziet er leuk en lekker uit...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gedaan zeg, wat een geweldige kaart .
    Dank voor je bijdrage .
    Lieve groetjes, Ellen ( TFMC )

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.