Volgers

vrijdag 29 mei 2015

Kerstkaart.

Het is bijna juni en ik loop al aardig achter met mijn kerstkaarten, of ik maak elke week ( ik hoop dat het lukt ) of ik maak eind van het jaar al mijn kerstkaarten....... dilemma haha, denk, denk......

Nou ik ga gewoon proberen elke week 1 kerstkaart te maken.

Voor deze week is dit mijn kerstkaart.




Deze laat ik meedoen bij:

http://52weekstochristmas.blogspot.nl/2015/05/kerstkaart-en-challenge.html

Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog.
Berichtjes zijn altijd welkom, leuk om te lezen.

Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

7 opmerkingen:

  1. Super die Kerstster!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstkaart geworden, Bianca!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Bianca,

    Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt.
    ik heb even bij je rondgekeken en heb prachtige creaties gezien. Ben gelijk volger van je geworden zodat ik regelmatig een kijkje kan komen nemen.
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, een heel herkenbaar dilemma Bianca.
    Afgelopen jaar liep ik zo gigantisch achter met het maken kerstkaarten, dat ik inderdaad alles in de laatste 8 weken heb zitten maken....
    Oeff, dan is de lol er snel vanaf hoor. Mijn voornemen was dan ook om te starten met iedere donderdag een kerstkaart.....
    Je mag raden wat ik nu ga zeggen......
    De eerste kerstkaart moet nog gemaakt worden.. Oeps!
    Jij hebt in iedergeval een prachtige kaart gemaakt die alvast op je stapeltje gelegd kan worden ;-)

    Fijn weekend toegewenst, groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaart heb je gemaakt Bianca!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan met die kerstster.
    Groetjes Lil DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is such a beautiful Christmas card Bianca!Love the traditional colours and the gorgeous poinsettia! I shall be starting on mine soon.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.