Volgers

dinsdag 23 juni 2015

Birthday present box !!!

Happy Birhtday !!!

Zaterdag hadden wij een verjaardag, ik wilde een cadeau bon geven maar dat is niet zo leuk geven dus heb ik deze Birthday Present Box gemaakt na patroon uit de Sandra Scrapshop.




Als stempel heb ik Bestie gebruikt, een echte dame, wel zo leuk omdat ik een cadeau bon van Rituals gaf, met deze bon kan ze zich zelf lekker verwennen.



De deksel kan van de box af.



Dan kan je de box open maken.



En aan de binnenkant heb ik een losse kaart gebruikt waar de cadeau kaart in gaat.

Dit was vandaag mijn kaart, nou ja kaart..... eerder een creatie, gezellig dat je op mijn blog langs kwam, berichtjes zijn welkom, altijd leuk om te lezen.

Ik wens iedereen nog een fijne dag en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

Ik laat mijn gift box mee doen bij:






1 opmerking:

  1. What a cute gift box card this is Bianca, I'm sure the person receiving it with adore it. Love your choice of this sweet Besties girl. Thank you for coming over to play with us at Besties International Challenge. Good luck!
    Hugs Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.