Volgers

donderdag 11 juni 2015

Let the summer begin...

Als eerste zeg is welkom tegen mijn nieuwe volgers, gezellig dat jullie mijn blog hebben gevonden.

♡♡♡

Wat een heerlijk weer is het geweest van het weekend.
Lekker buiten zitten.
Maar dan gaat op een gegeven moment toch kriebelen.... ik heb weer ideeën in mijn hoofd.

Vandaag laat ik mijn uitwerking zien van 
Let the summer begin.

Ik heb als achtergrond Romantic Sunset uit de Wedding collectie 2010 gebruikt en gemaskerd met Bikini Tilda uit de Sea Breeze collectie 2013.
Op de hoek van de kaart heb ik de Palmboon uit de collectie 2012 gebruikt.


Mijn kaart heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo mal Square.
Voor de aankleding heb ik de volgende mallen gebruikt:
MD CR 1278
Magnolia Doohickey kit 2.

Deze kaart laat ik mee doen bij:
en
http://magnolia-liciouschallengeblog.blogspot.nl/2015/06/tuesday-challenge-sun-sea-sand.html.


Dit was mijn kaart voor vandaag, gezellig dat je op mijn blog langs kwam, berichtjes zijn welkom, altijd leuk om te lezen.

Ik wens iedereen nog een fijne zonnige dat toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

5 opmerkingen:

  1. Zomers, heel leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card. Love the scene you have created with this fun image. Thanks for joining us at Midweek Magnolia.

    Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful details, image and design.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorable card, Bianca. I love the design; perfect with this Tilda and beachy background stamp. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias.
    Hugz,
    Cath

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is a darling card Bianca, so many wonderful summer details and a wonderful layout. Thank you for joining us over at Magnolia-licious. Good luck! Hugs Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.