Volgers

donderdag 6 augustus 2015

Kleine fee......

Ik ben weer terug van vakantie, het was heerlijk  gaat het weer kriebelen om aan de slag te gaan.
Ik hoop dat iedereen een fijne vakantie heeft gehad.

♡♡♡


Wie gelooft nog in sprookjes ?
Ik wel .....

Zeker als ik deze kleine fee zie, dan wil ik er gewoon in geloven.



Dit plaatje heb ik gevonden op Pinterest.
Zo gaaf, daar moest is gewoon een kaart mee maken.

Ik heb een easelkaart gemaakt.
De kleuren van de kaart heb ik aangepast aan mijn digi plaatje.
Bloemen, blaadjes en een vlinder maken mijn sprookje voor nu even compleet.


Maar nu weer terug naar de alledaags dingen.

Gezellig dat je langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.

Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

Ik laat mijn kaart mee doen bij:

3 opmerkingen:

  1. Hoi Bianca, fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie. Uitgerust en wel, ben je weer gezellig aan de freubel geweest.
    Wat een schattige digi stamp heb je gebruikt, en je heb de kleuren prachtig op elkaar afgestemd!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, wat is ze mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart is het geworden hoor! Leuk dat je meedoet met de Kaartjes Inspiratie Challenge.
    Groetjes Esther DT

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.