Volgers

donderdag 24 september 2015

Peace.......

Goedemorgen,

Het is weer donderdag en dat betekend een kerstkaart.


Er is nieuwe challenge bij Time For Magnolia.
Een kerst creatie in het wit, dus ik ben aan de lag gegaan.

Het is eigenlijk geen kerstkaart maar een kersthanger geworden.
Ik heb Tilda gebruikt, eerlijk gezegd weet ik niet precies uit welke collectie ze komt.

Rond mijn hanger heb ik allemaal witte hulst bladeren gebruikt, groot, klein en mini.
Toevallig had ik ooit een zakje met witte hulstblaadjes in het wit gekocht, nooit wat mee gedaan
 en kijk nu komt het gewoon van pas.

En dit is mijn hele kaart.

Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

Ik laat mijn kaart mee doen bij:  

8 opmerkingen:

  1. Wat GAAF....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige hanger!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een engeltje...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a cute Christmas decoration you've created. Love it. Thank you for sharing with us over at Midweek Magnolias. Good luck! Hugs Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful - so pretty!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat n prachtige kaart Bianca en leuk dat je met onze challenge mee doet op het Time For Magnolia challenge blog

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely Christmas ornament. Fab image. Thanks for sharing with us at Crafty Girls Creations and hope to see you again soon.
    Hugs, Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous ornament! Beautifully done. Thanks for joining us at Midweek Magnolias.

    Hugs,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.