Volgers

donderdag 10 december 2015

Dream until your Dreams come true......

Goedemorgen,

Droom tot je dromen uitkomen.....
Geen verkeerd idee.

Daarom vandaag toch nog even een kaartje, een zwart wit kaartje.
Omdat ik de digi stamp van Besties zo mooi vindt heb ik voor deze combinatie gekozen.
Een klein elfje in een glazen potje, zo teer en breekbaar.
Ik heb de digi stamp 3 x uitgeprint, 1 x op wit en 2 x op wit met zwarte stippen.
Zo krijg je een mooie 3D effect.
Natuurlijk ook wat mallen gebruikt:
Cut-x 503413
Leane Creatief 45.0577.
En dit is mijn zwart / wit kaartje geworden.
Wat vinden jullie ervan?
Ik hoor het graag.

Een fijne dag nog en hopelijk weer tot snel.
Liefs Bianca.

Ik laat mijn kaart ook mee doen bij:
Bij de Egel december challenge is de opdracht zwart / wit of bruin/blauw.

3 opmerkingen:

  1. prachtige kaart Bianca heel mooi gedaan en gemaakt.
    ik laat iets weten na de 20 dec.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh what a gorgeous project love the black and white. Thank you for sharing it with us over at My Beatie 3D and More Challenge. Good luck with your entry. Hugs Andrea DT

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Super gaaf kaartje, vooral de tekst, mooi hoor ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "2 kleuren" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-2 kleuren}

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.