Volgers

donderdag 24 december 2015

Popcorn......

Goedemorgen allemaal,

Als eerste wil ik welkom Kaija zeggen.
Leuk dat je mijn volger bent geworden.

First I want to say hello Kaija.
Nice that you've become my follower.
♡♡♡

Donkere dagen voor de deur, lekker op de bank naar een film kijken, dat kan want wij zijn lekker vrij tussen de feestdagen, maar daar hoort natuurlijk ook Popcorn bij.


Deze creatie heb ik gemaakt met een patroon van Sandra

Ik heb de stempel van Magnolia Popcorn uit de Cozy Family collectie 2010 gebruikt.


Omdat dit een cadeautje is, er zitten 2 bioscoop kaartjes in, heb ik op de ene zijkant tickets en op de andere zijkant film rolletje gebruikt, deze zijn van Magnolia en Joy Crafts.

Even folie papier er over heen en klaar om weg te geven.

Gezellig dat je even langs bent gekomen, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen fijne feestdagen en hopelijk weer tot snel.

1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.