Volgers

zaterdag 19 december 2015

Tilda With Many Hearts..........

Goedemorgen,

Vandaag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij 
Time For Magnolia.
De opdracht is voor deze challenge:
Cas of FAC ( Cleand and simple of Fussy and Fancy ).

Ik heb Tilda With Many Hearts uit de Magnolia You Are So Special collectie 2011 gebruikt.
Omdat ik geen kaart maar een tasje heb gemaakt heb ik alleen de bovenkant van de stempel gebruikt.

Op de achterkant heb ik de stempel 1000 kusjes gebruikt.

Uiteraard is mijn creatie weer in mijn lievelingskleur gemaakt, maar ach dit was voor een 15 jarige dame, dus ik zat helemaal goed.
Ik heb diverse mallen gebruikt waaronder uit diverse Magnolia Volume kits.
Strikken en bloemen maken mijn kaart helemaal af.


En zo ziet mijn tasje er van voren en van achteren eruit.

Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.

Ik wens iedereen een fijn weekend en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

3 opmerkingen:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.