Volgers

vrijdag 26 februari 2016

Winter Wonderland.......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen allemaal,

Vandaag geen sneeuw meer hier in Almere maar de kinderen krijgen vandaag wel voorjaarsvakantie.
Veel mensen gaan op wintersport, ik niet maar ik heb toch een wintersport kaart gemaakt.


Ik heb Tilda in the snow ski gebruikt ui de Magnolia Winterwonderland 2013.
Op de achtergrond staan allemaal bomen en de ski lift gaat al omhoog.


Voor mijn kaart heb ik gebruik gemaakt van:
Basis Yvonne Creations.
Magnolia kerstbomen.
Marianne Design kerstbomen en ski.
Tekst en slee van Dutch Doobadoo.


En dan ziet mijn Winter Wonderland kaart er zo uit.
Ik wens iedereen die op wintersport gaat een fijne vakantie toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

Ik laat mijn kaart mee doen bij:


9 opmerkingen:

  1. Lekker winters!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zeker...... gisteren met de sneeuw helemaal in winter sfeer gekomen.
      Dank je wel.
      Liefs Bianca.

      Verwijderen
  2. Super leuke wintersportkaart Bianca! Heerlijk winters en Tilda is er klaar voor met haar mooie kleertjes :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So cute winter card. Thanks for playing with us at Paradise of Magnolia.
    Nathalie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card with so many details. Tida rocks.

    Marjeta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card with so many details. Tida rocks.

    Marjeta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous card, Bianca. Love all the die work and Tilda is so adorable. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias. We hope to see you again soon.
    Hugz,
    Cath

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.