Volgers

dinsdag 29 maart 2016

12,5 jaar getrouwd.........

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen allemaal,

First I want to say welcome Lorraine and Bonnie.
Nice that you have become my follower.
♡♡♡

Twee weken terug hebben wij een 12,5 jarig bruiloft gehad.
Maar wat ga je geven????


Geld... maar dat is niet zo heel leuk dus er moest nog wat bij.
Ik kwam uit op een schilderijtje voor het bruidspaar...... 
Met de Magnolia en postcard stempel heb ik de basis gemaakt.


Met bloemen, letters en veren heb ik mijn schilderijtje compleet gemaakt.


En zo ziet het er uit.

Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.

Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs 

Ik laat mijn kaart mee doen bij:
http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2016/03/challenge-34-knutsels-en-kadootjes.html
http://paradiseofmagnolia.blogspot.nl/2016/03/call-dt.html
http://ttcrd.blogspot.nl/2016/03/ttcrd-challenge-mar-29-apr-4-2016.html

17 opmerkingen:

  1. Leuk schilderijtje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk cadeau Bianca! 12,5 jaar getrouwd zijn en dan altijd kunnen blijven genieten van deze mijlpijl is zo leuk! Ik weet zeker dat de ontvangers deze op een mooie plek zullen hangen en er nog jaren van zullen genieten :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, mooi gemaakt Bianca.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat LEUK gedaan Bianca....prachtig cadeautje hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit schilderijtje gemaakt Bianca....zo mooi al die accentjes erin...daar zullen ze vast heel blij mee geweest zijn...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a beautiful piece! I love the pins clipping up the Mr and Mrs; so cute. Lovely embellishments! Thanks for sharing with us over at TTCRD!
    Katrina
    ScrappyHorses.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A very beautiful project! I love the Mr and Mrs!
    xoxo Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaart !!

    Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.