Volgers

maandag 18 april 2016

Peace..........

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen allemaal,

Als eerste wil ik Welkom Joukje zeggen. 
Leuk dat je mijn volger bent geworden.
♡♡♡

Vandaag is het weer tijd voor de reminder bij ScrapbookStampSociety challenge blog.


De challenge opdracht is Anything Goes with option flowers, doen jullie gezellig mee?
De challenge loopt nog t/m 23 april 2016.

Dit zijn de prijzen die je kan winnen:



Ik heb voor mijn reminder kaart Fluffly Beautiful Besties Img 050 by Sherri Baldy.
Deze stempel kan je HIER kopen.



Ik heb met een kleine knipoog naar Yin Yang mijn kaart gemaakt.
De basis is gemaakt met de Dutch Doobadoo Circle mal gebruikt.
De opdracht is flowers....... en bij flowers moet ik aan flower power denken.


Voor mijn kaart heb ik diverse materialen gebruikt:
Magnolia  Doohickey bloemen.
Parels.
Dutch Doobadoo paper art Flower Power.


En dit is mijn reminder kaart voor de lopende challenge.
Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.

Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs 

Ik laat mijn kaart mee doen bij:

5 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtige creatie gemaakt Bianca. Fijn dat je meedoet met de challenge van My Besties Dutch Girls Design. Veel succes.

    Groetjes
    Nans DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love this card!Thanks you for joining us at My Besties International Challenge.
    Good luck and welcome again.Gr.Kaija Dt-member

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is gorgeous thank you for joining use at My besties international blog challenge
    Michelle xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great card, love that image. Thank you for joining us at Crafting from the Heart.

    Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love this card so much Bianca! it's just gorgeous!
    xoxo Olga

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.