Volgers

maandag 22 augustus 2016

Shopping..........

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

Vandaag is het weer mijn tijd voor de reminder kaart bij ScrapbookStampSociety Challenge Blog.


De opdracht voor deze challenge is Anything Goes option Tag.
Je kan leuke My Besties digi's winnen van Sherri Ann Baldy:


Ik heb voor mijn tag My Besties Img 112 by Sherri Baldy gebruikt, deze kan je hier kopen.


Mijn tag is geen basis tag, voor de boven en onderkant heb ik de mal uit de Magnolia volume 7 gebruikt.
Omdat deze Bestie graag van shoppen houdt heb ik allemaal cadeautjes onder op de tag gebruikt, deze zijn met de mal van Joy Crafts gemaakt.
Uiteraard moet er lint en bloemen op de tag aanwezig zijn, anders is hij gewoon niet af.


En dit is mijn reminder kaart voor de lopende challenge, doe je gezellig mee?

Dank je wel dat je even op mijn blog langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom. zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag en hopelijk weer tot snel.

Liefs 

5 opmerkingen:

  1. Lekker vrolijk, leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie vrolijke kaart Bianca.
    Dank je wel voor je deelname bij Crea Chicky's.
    groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bianca wat een schitterend kaartje heb je gemaakt. Dank je wel voor het meedoen aan onze Crea Chicky,s Challenge Blog.
    http://creachickys.blogspot.nl/

    XXX Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Bianca en ik ga je volgen.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bianca wat een kleurrijke Tag heb je gemaakt. Dank je wel dat je meedoet aan onze eerste challenge van Crea Chicky's. Groetjes Miriam DT lid.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.