Volgers

zondag 11 december 2016

You are so sweet.........

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Gisteren had ik weer een Sweet 16 party........
Op de dag zelf had ik op eens van oeps...... ik heb nog helemaal niks leuks voor haar gemaakt.
Dus eind van de middag heb ik me even terug getrokken in mijn hobby kamer en ben aan de slag gegaan.


Ik vind het heerlijk als iedereen thuis is om achter aan tafel wat stempel afdrukjes in te kleuren.
Daardoor komt het soms wel eens voor dat er wat ingekleurde stempels blijven liggen.
Dit was ook zo een stempeltje en dat is best handig.

De stempel is van Stamping Bella.


Ik heb een papieren tasje aangekleed zodat daar mijn cadeautjes in kunnen.
Dit is de achterkant met de stempel erop.
Op de voorkant natuurlijk 16 ( op de foto verscholen achter de strik ), wat bloemen, blad en strikken maken de tas helemaal af.


Hiermee kan je voor de dag komen toch.
Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie Bianca....daar kun je zeker mee voor de dag komen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd handig om wat gestempeld afdrukjes in voorraad te hebben, Bianca....en wat heb je er een leuk tasje bij gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk dit cadeautasje Bianca...heel lief dat stempeltje ....PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.