Volgers

vrijdag 13 januari 2017

20 januari - 18 februari Waterman.

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

Vandaag heb ik een kaartje uit de Magnolia Zodiac collectie 2014 gemaakt.
De sterrenbeeld Waterman.
20 januari - 18 februari.

De basis is gemaakt met de Dutch Doobadoo Dutch card art tent gemaakt.
Ik heb de kaart helemaal in de blauwe tinten gehouden.
Daarbij heb ik diverse mallen van Magnolia gebruikt.


Omdat ik het leuk vind om kaarten te maken en om mensen blij te maken ga ik deze kaart weg geven.

Ben jij tussen 20 januari - 18 februari jarig, of wil je deze op sturen naar een jarige kom dan even langs op mijn Facebook pagina Bianca's Scrapcards , daar staat precies wat je moet doen.


Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag en hopelijk tot snel.

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.