Volgers

vrijdag 6 januari 2017

Happy Birthday Jonna.......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Van de week was Jonna jarig en ik heb voor haar een kaart gemaakt in de 
Birthday Circle 2016 - 2017.
Mijn kaart is goed ontvangen in Finland dus ik kan mijn kaart laten zien.

Ik heb Follow me Tilda uit de Magnolia World Wide Web Collectie 2015 gebruikt.


Het stempel afdrukje is ingekleurd met Spectrum Noir Stiften. 


Voor de type machine heb ik de mal van Marianne Design gebruikt.
Daarbij heb ik de bloemen met de bloemenpons gemaakt.
De blaadjes zijn van Magnolia en het lint is van papier.

Dit is de achterkant van de kaart. 


En dit is de voorkant van de kaart.



Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijn weekend toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,


Ik laat mijn kaart mee doen bij:

9 opmerkingen:

  1. Een geweldig leuk kaartje Bianca....met zo een lief Tildaatje erop...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart. Mooie layout!
    Lia Dt S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card. I loved the bow and the flowers a lot! Thanks for sharing at Scrapping 4 Fun Challenges and hope to see you again. Good luck.
    - Khushboo Gandhi, DT
    http://snowflakesandlilies.blogspot.in

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awesome card, lovely flowers and bow.

    Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card, love the pop of red
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://Scrapping4funChallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card. Thank you for joining us for our 'Celebration' Challenge over at Di's Digi Designs. Good luck and hope to see you again.
    Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey
    Beautiful work, great colors
    Thank you for taking part in wyzwaiu on Scrapping4funChallenges
    Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful!!! Thank you so much for participating in the Scrapping 4 Fun Challenge and good luck.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.