Volgers

maandag 13 maart 2017

50.......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Als je 50 wordt moet je dit groot vieren......

Eigenlijk moet je altijd je verjaardag vieren want tegenwoordig weet je het niet meer, maar eerlijk gezegd doe ik dat ook niet.

Daarom extra bij 40, 50, 60 etc.....

Dit keer hadden wij in onze kring iemand die 50 is geworden dus daar heb ik een kaartje voor gemaakt.


De basis voor mijn kaart heb ik met een snelbinder mal gemaakt.
De cijfers met de Dutch Doobadoo mal.

Voor de bloemen heb ik de mal van Joy Crafts gebruikt en voor de bladeren een Magnolia mal.
Daarnaast heb ik voor de kaart ook lint, parels en een splitpennen gebruikt.

En zo heeft de jarige haar kaart ontvangen.


Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk tot snel.

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Prachtig dit verjaardagskaartje voor een 50 jarige Bianca...zo mooi die grote cijfers erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.