Volgers

dinsdag 21 maart 2017

Chibi Kawaii Besties........

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Hier ben ik nog een keer en dit keer met mijn 2e kaartje voor vandaag.
Ook bij My Besties Spanish Challenge Blog zitten we op de helft van de challenge daarom laten wij onze reminder kaart nog even zien.


Ik heb dit keer een Tag gemaakt met
Deze digi heb ik dit keer met mijn Spectrum Noir Stiften ingekleurd.


Op de tag heb ik diverse bloemen, kleine paaseitjes, blad gebruikt,
De strik is gemaakt met de Marianne Design mal en het woord Love is gemaakt met de Joy Crafts mal.



En dit is mijn reminder inspiratie kaart, je kan nog mee doen bij onze challenge.


Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,


2 opmerkingen:

  1. Je heb weer een prachtige tag gemaakt Bianca...met een hele lieve Bestie erop

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your tag is so beautiful with those colors and details !!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.