Volgers

vrijdag 17 maart 2017

Lady in gold.......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

Het is weer tijd voor de reminder bij Digistamps4Joy Challenge Blog.


De challenge opdracht is Washitape or Bunting.
Ik heb de digi Head shots - Hat and Beads  gebruikt voor mijn kaart.


Deze digi heb ik ingekleurd met mijn Derwent potloden.


De kralen om haar nek en de oorbellen heb ik met goud glitterlijm bewerkt.
De gebruikte stansen zijn allemaal van Joy Crafts.
En dit is mijn inspiratie kaart voor de lopende challenge, doe je gezellig mee.


Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,



1 opmerking:

  1. een prachtig kaartje Bianca...heel lief stempeltje wat je weer prachtig hebt ingekleurd...Mooi ook deze naturelkleurtjes

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.