Volgers

vrijdag 14 april 2017

Paas kip........

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Hanna and Friends Challenge Blog.


Dit keer hebben wij als opdracht 'Easter', dat is niet zo moeilijk toch dus doe gezellig mee.


Hmmmmm Paaseitjes..... lekker.... maar zo slecht, als decoratie mag het toch.....
Ik heb voor mijn creatie de Dutch Doobadoo - Dutch Box art - kip gebruikt.
Super leuk bij mijn digi van Penny.
Deze digi heb ik ingekleurd met mijn Derwent potloden.
De strik om het ei is paars dus de kip kreeg van mij ook een paarse strik.

En dit is mijn inspiratie kaart voor vandaag. 


Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag en hopelijk weer tot snel.

Liefs,

1 opmerking:

  1. Heel mooi deze paaskip Bianca....Ik kom morgen met mijn paaskippen en heb er deze week 4 gemaakt voor de kleinkids met pasen...en heb hem zojuist ook al gelinkt voor deze challenge...

    groetjes en hele fijne paasdagen
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.